0 800 212 312

(усі дзвінки безплатні)

Експертно-правова
система для кадровика

Знайти
Віталій Пузько

Відповідає Віталій Пузько, заступник начальника юридичного відділу Виконавчої дирекції Київського міського відділу Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності

За відсутності довідки за формою ОК-5 (ОК-7) листок непрацездатності оплачуємо виходячи зі страхового стажу, набутого на нашому підприємстві. Після надання довідки ОК-5 (ОК-7) допомогу за листком непрацездатності необхідно перерахувати згідно з підтвердженим стажем.

Із консультації «Оплата тимчасової непрацездатності без довідки про страховий стаж ф. ОК-5 (ф. ОК-7)»

Особливості Системи:

Expertus: Кадри допоможе:

  • Скоротити час на пошук рішення
  • Не прогавити жодної зміни
  • Перебудувати роботу під новий Трудовий кодекс
  • Швидко підготувати документ
  • Знайти аргументи для керівника
  • Підвищити кваліфікацію на робочому місці

Консультації: більше 3000

Кадрові процедури в покрокових алгоритмах + готові рішення проблемних ситуацій від офіційних органів, посадовців і провідних експертів галузі

Безплатна база офіційних документів для повсякденної роботи кадровика: понад 15 000 актуальних редакцій нормативних документів, за які вам не доведеться платити окремо

Архів журналів: з 2015 року

Електронні журнали «Кадровик-01» і «Довідник секретаря та офіс-менеджера»

Зразки і шаблони: понад 1000

Працювати з документами легше, ніж Ви думали!

  • Банк посадових і робочих інструкцій: резюме життєвого досвіду
  • Банк локальних актів: усі обов’язкові і безліч рекомендованих

Довідники — зручно і завжди напохваті

  • Інтерактивний виробничий календар: у ногу з часом
  • Класифікатор професій: наше все
  • Довідники кваліфікаційних характеристик: не догма, а керівництво до дії
  • Розумні таблиці: ми все розклали по поличках і теках

Калькулятори:

  • Календарні дні у періоді
  • Дата закінчення відпустки
  • Курс валют

Повна безплатна база офіційних документів з щоденними оновленнями

Зразки

Довідники

Електронні журнали «Кадровик-01» і «Довідник секретаря та офіс-менеджера»

Персональні консультації:

Письмові відповіді експертів Системи «Expertus: Кадри» містять посилання на готові консультації Системи та індивідуальні коментарі до конкретної ситуації, які зберігатимуться у Вашому особистому кабінеті

У НАПОВНЕННІ СИСТЕМИ БЕРУТЬ УЧАСТЬ:

  • Тетяна Бочкарьова
    Тетяна Бочкарьова, заступник директора департаменту статистики праці — начальник відділу статистики оплати праці Державної служби статистики України
  • Ірина Василенко
    Ірина Василенко, заступник керівника Управління правової експертизи Департаменту правового захисту Федерації професійних спілок України
  • Петро Василенко
    Петро Василенко, консультант з питань законодавства про зайнятість та соціальний захист населення Київського обласного центру зайнятості
  • Юлія Видиборець
    Юлія Видиборець, головний редактор системи «Expertus: Кадри»
  • Світлана Глущенко
    Світлана Глущенко, викладач кафедри цивільного права і процесу Національної академії внутрішніх справ України, експерт з пенсійного забезпечення
  • Олександр Денисенко
    Олександр Денисенко, заступник начальника відділу взаємодії з державними органами та інформаційно-аналітичного забезпечення Державної архівної служби
  • Ольга Догадіна
    Ольга Догадіна, провідний експерт MCFR Кадри
  • Віктор Дубовий
    Віктор Дубовий, начальник оперативно-штабного відділу Луганської міської комунальної аварійно-рятувальної служби
  • Ірина Житкова
    Ірина Житкова, головний редактор MCFR Кадри
  • Ірина Іванченко
    Ірина Іванченко, шеф-редактор системи «Expertus: Кадри», журналів «Кадровик-01» та «Довідник секретаря та офіс-менеджера»
  • Віктор Кирпенко
    Віктор Кирпенко, юрист, експерт із соціального страхування
  • Галина Коваленко
    Галина Коваленко, головний спеціаліст з питань мобілізаційної роботи відділу роботи з кадрами прокуратури Київської області
  • Оксана Когут
    Оксана Когут, начальник відділу статистики соціально-трудових відносин Департаменту статистики праці Державної служби статистики України
  • Олександра Комаровська
    Олександра Комаровська, завідувач відділу взаємодії з володільцями та розпорядниками персональних даних Департаменту з питань захисту персональних даних Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини
  • Світлана Коновал
    Світлана Коновал, головний спеціаліст відділу державного регулювання заробітної плати в бюджетній сфері Міністерства соціальної політики України
  • Олена Коновалова
    Олена Коновалова, заступник директора департаменту з питань праці — начальник відділу з питань трудових відносин Державної служби України з питань праці
  • Світлана Кривда
    Світлана Кривда, заступник начальника управління – завідувач відділу моніторингу дотримання законодавства про захист персональних даних Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини
  • Тетяна Кручініна
    Тетяна Кручініна, начальник відділу формування НАФ та діловодства Центрального державного електронного архіву України
  • Тетяна Мартинюк
    Тетяна Мартинюк, головний редактор журналу «Довідник секретаря та офіс-менеджера»
  • Роман Мохончук
    Роман Мохончук, заступник військового комісара Дніпровського районного у м. Києві військового комісаріату
  • Олег Орел
    Олег Орел, військовий комісар Дніпровського районного у м. Києві військового комісаріату
  • Тетяна Піднебесна
    Тетяна Піднебесна, головний редактор журналу «Головбух:Бюджет»
  • Віталій Пузько
    Віталій Пузько, заступник начальника юридичного відділу Виконавчої дирекції Київського міського відділу Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
  • Тетяна Рябцева
    Тетяна Рябцева, заступник керівника Департаменту правового захисту, керівник Управління правової експертизи Федерації професійних спілок України
  • Світлана Сельченкова
    Світлана Сельченкова, директор департаменту діловодства, формування, зберігання та обліку документів Національного архівного фонду Державної архівної служби України, канд. іст. наук, заслужений працівник культури України
  • Інна Солодка
    Інна Солодка, заступник директора Юридичного департаменту Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру
  • Тетяна Сташків
    Тетяна Сташків, завідувач відділу з питань дотримання трудових прав Департаменту з питань дотримання соціально-економічних та гуманітарних прав Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини
  • Віктор Талавера
    Віктор Талавера, начальник відділення обліку та бронювання солдатів і сержантів запасу Дніпровського районного у м. Києві військового комісаріату
  • Ірина Тубелець
    Ірина Тубелець, керівник Департаменту правового захисту Федерації професійних спілок України, заслужений юрист України
  • Олена Туліна
    Олена Туліна, начальник юридичного управління Міністерства соціальної політики України
  • Наталія Христова
    Наталія Христова, заступник директора Українського науково-дослідного Інституту архівної справи і документознавства
  • Юрій Юров
    Юрій Юров, завідувач відділу із наукового забезпечення питань економіки праці та розвитку професійно-класифікаційної сфери Державної установи «НДІ соціально-трудових відносин» Міністерства соціальної політики України

Представники офіційних органів і експерти, визнані кадровою спільнотою

Усі консультації у зручному рубрикаторі:

Отримати демодоступ

Оцініть Систему з безплатним доступом на три дні

Повна безплатна база офіційних документів
з щоденними оновленнями

Зручна для читання з екрану
З швидкою навігацією по статтях
Повна безплатна база офіційних документів з щоденними оновленнями
З можливістю перейти до будь-якої редакції документа

З можливістю перейти до будь-якої редакції документа

Розкажіть колегам

Привіт!

Відкрив для себе неймовірно корисну систему для кадровика. Раджу!

1k-vip.expertus.ua/about

Гарного настрою і удачі!

Відгуки користувачів

Оновлений Expertus: Кадри це вже з розряду тяжких наркотиків. Інтерфейс — просто супер для неофітів, для користувачів минулої версії потребує певного часу на «переформатування». Структурування матеріалу — якби хотіла зробити, робила б саме так.

Любов Бондаренко,
директор

Любов Бондаренко,
директор

На мою думку, Система «Expertus: Кадри» є сучасним та зручним електронним посібником, який дає змогу користуватися величезним масивом корисної інформації відповідного спрямування в будь-якій точці, де є інтернет. Для мене це запорука належного ведення кадрового діловодства та міцний тил.

Денис Семенов,
начальник відділу кадрів

Денис Семенов,
начальник відділу кадрів

Экспертно-правовая система «Expertus: Кадри» — система, которая никогда не подводит, помогает во всех аспектах кадровой работы и будет профессионально необходима и интересна как начинающим кадровикам, так и кадровым экспертам.

Ярослава Шкандала,
заступник начальника відділу

Ярослава Шкандала,
заступник начальника відділу

Система пропонує готові рішення: чіткі, однозначні, аргументовані, які відповідають законодавству. Усе зібрано в одному місці — не потрібно шукати інформацію в різних джерелах.

Вікторія Павліченко,
завідувач відділу

Вікторія Павліченко,
завідувач відділу

Запитання — відповіді

Що таке Система «Expertus: Кадри»?

Це експертно-правова система, створена спеціально для кадрової служби. Система надає однозначне і гарантовано правильне рішення на будь-яке запитання щодо кадрової роботи. Відповіді надають авторитетні експерти галузі з міністерств та відомств

Усі консультації зв’язані гіперпосиланнями з офіційними документами, які можна переглянути просто в Системі, у вбудованій правовій базі.

А ще в Системі «Expertus: Кадри» є величезна база зразків, форм і шаблонів кадрових документів, понад 15 тисяч офіційних документів в актуальних редакціях, Класифікатор професій (з усіма Змінами з 2010 року), зручні довідкові таблиці, свіжі номери та архіви журналів «Кадровик-01» та «Довідник секретаря та офіс-менеджера» в електронному вигляді.

Чи потрібно мати спеціальне технічне або програмне забезпечення, щоб працювати із Системою «Expertus: Кадри»?

Ні. Не треба нічого скачувати або встановлювати. Не треба платити за підключення та чекати на оновлення. Спеціальні знання чи пристрої теж не знадобляться. Комп’ютер і доступ до інтернету — це все, що потрібно для роботи із Системою.

Для кого підходить Система «Expertus: Кадри»?

Система підходить для кадровиків усіх організацій — як комерційних, так і бюджетних.

Бажаєте спробувати?
Отримати демодоступ

Чи можна працювати із Системою «Expertus: Кадри» вдома чи в кав’ярні?

Так, можна. Система «Expertus: Кадри» не прив’язана до Вашого робочого місця. Заходьте на сайт Системи, вводьте логін, пароль. І працюйте, як в офісі.

Як часто оновлюються матеріали в Системі «Expertus: Кадри»?

Щоденно, автоматично. Тому ви завжди працюєте з актуальними консультаціями і оновленою правовою базою.

Як шукати консультації у Системі «Expertus: Кадри»?

Просто введіть у пошуковий рядок запит у довільній формі. Система розуміє звичні скорочення і професійний сленг (КЗпП, декрет, мінімалка тощо). Також можна скористатися зручним тематичним рубрикатором.

Де подивитися, як працює Система «Expertus: Кадри»?

Ви маєте можливість швидко і абсолютно безплатно спробувати у роботі Систему «Expertus: Кадри». Для цього просто отримайте демодоступ. А ще можна замовити презентацію — менеджер зв’яжеться із Вами у зручний для Вас час та охоче проведе віртуальну екскурсію Системою.

Чим Система Expertus: Кадри відрізняється від усіх довідково-правових систем?

Системи «Expertus: Кадри» створена не для підприємства в цілому, а ексклюзивно для працівників кадрової служби, враховує саме їхні потреби. У Системі немає нічого зайвого, а отже кадровик знайде готову відповідь швидко, і йому не доведеться по зернятку збирати необхідну інформацію з матеріалів, що призначені для бухгалтера чи юриста.

Ще одна особливість — Expertus: Кадри надає готові рішення: чіткі, однозначні, аргументовані, які до того ж відповідають законодавству, що діє «сьогодні на сьогодні». Це також заощаджує Ваш час і ресурси, адже Вам не потрібно самостійно копирсатися у тоннах нормативних документів і сумнівних статей з невідомою актуальністю.

Важливо! Ми не беремо грошей за те, що є у відкритому доступі, наприклад, за офіційні документи. База офіційних документів Системи абсолютно безплатна, і будь-який кадровик може ознайомитися з потрібним нормативним актом. Навіть без попередньої реєстрації.

Чим Система «Expertus: Кадри» відрізняється від е-журналу «Кадровик-01»?

Expertus: Кадри — це розумна база даних, яка пропонує готові рішення. Достатньо поставити запитання у пошуковому рядку, і Ви одразу отримаєте точну відповідь. При цьому можна не сумніватися в її актуальності, оскільки Система оновлюється, як тільки відбуваються зміни в законодавстві.

Журнал «Кадровик-01», у тому числі, його електронна версія, містить статті, найцікавіші для більшості українських кадровиків на момент виходу журналу друком. За журналом зручно дізнаватися про зміни в роботі. Це найкращий спосіб бути у курсі новацій. Однак законодавство швидко (а інколи і докорінно!) змінюється, а статті залишаються в тому вигляді, як вийшли у журналі. Тому користуватися архівом журналу для розв’язання конкретної робочої ситуації слід з певною пересторогою.

Більше того, в Системі «Expertus: Кадри» набагато простіше підібрати відповідь, що повністю відповідає Вашому запитанню, адже система для цього й призначена!

Важливо! Електронна версія журналів «Кадровик-01» і «Довідник секретаря та офіс-менеджера» — невід’ємна складова Системи «Expertus: Кадри». Усі користувачі мають доступ як до статей свіжого номеру (за два тижні до його виходу друком!), так і до архіву журналів починаючи з 2015 року.

Спробувати
Купити

Експертно-правова система для кадровика

Експертно-правова система для кадрових служб

Все для вашої ефективної і
комфортної роботи:

  • Консультації: більше 3000
  • Безплатна база офіційних документів для повсякденної роботи кадровика
  • Архів журналів: з 2015 року
  • Зразки і шаблони: понад 1000
  • Довідники — зручно і завжди напохваті

 

Отримати демодоступ

Готовые решения для службы персонала

Мы перезвоним в удобное для вас время, ответим на вопросы, расскажем о Системе и предложим самые выгодные условия покупки

+7
  • +7
  • +38
Код
Номер телефона
Контакт-центр Цифрового видавництва MCFR
0 800 212 312 (усі дзвінки безплатні)
peredplata@mcfr.ua
Рекомендована ціна:
6 місяців2 760 грн.
12 місяців5 520 грн.